29 July 2013

Saucony Kinvara TR

Ühesõnaga tänane postitus jääb lühikeseks nagu jäi ka jooks...




Et kuidas ja miks?
Panin jalga - täitsa hea tunne jalas. Maastikususside kohta kõva, jäik ja mittepainduv tald aga see ei seganud, pealt tugev materjal ja mõnusalt püsivad jalas aga...
...500m joostud ja tunne on, et mulle ei sobi üldse jäiga tallaga jalanõud vaid painduvad. Nii ebamugav ja edasi, järgmine asi, mis minu jalale ei sobinud - kannaosa. Mäletan, et omal ajal oli kannaosa tossudel põhiline kannakõõluse valu ja põletike tekitaja ning selle vastu aitas ainult kannaosa maha lõikamine (Mizuno Elixir, Asics DS Trainer). jah, noaga kallale ja kand maha! Siis Kinvara puhul on lisaks kõvale kannaosale sinna tehtud voldikesed, mis peaksid kanda/kõõlust toestama aga minu jalgade puhul teevad need meeletut valu. 1,5km hiljem avastasin end kodu poole tagasi jooksmas ja mõtlemas, kas ikka kannatan koduni? Ühesõnaga raske midagi enamat kirjutada hetkel, kogemus liiga väike ja seda mitte selle pärast, et jooksusussid oleksid halvad olnud vaid need lihtsalt ei sobi minu jalaga kokku. (iseenesest olid jalas täitsa mõnusad ja üldse mitte halvad, nii et paljudele teistele kindlasti sobiksid!)
Kodus vahetasin kiiruga sussid Saucony Hattory mudeli vastu ja te ei tea, milline vabanemise tunne see oli?!!! Ma tundsin, et lendan, jalad olid vabad ning kerged! Sama tootja aga niiiii erinevad kogemused ühe trenni jooksul!
Edasi läks siis trenn nendega:

Lisaks mainin, et (loodetavasti ikka väike minu mõjutustöö ka) täna muretses endale Jooksueksperdist uued tossud ka Indrek Ilumäe, kes kiitis Saucony Grid Type A5 jooksususse peaaegu taevani - üle pika aja esimesed jooksukilomeetrid, kus ta ei tundnud valu ja tundis, kui head ja teel püsivad need on!
Nii et alustades Kinvara TR maastikumudelitest jõudsin seekord välja ikka ja jälle kiitusega Saycony A5-le! :P


Indreku ostetud tossud jäädvustati ka pildile! -> Saucony Grid Type A5


2 comments:

  1. Mulle tundub, et ma ei vaheta sokke ka nii tihti kui Sa vahetad jalatseid :D

    ReplyDelete
  2. Peab ju kursis olema aga eks lemmikud on jäänud ikkagi samaks.

    Samas jooksuekspert.ee Saucony sponsorina, on hea võimalus leida ja valida ka midagi uut oma parimate hulka.
    Õiged valikud on need, mis meid edasi viivad! :P

    ReplyDelete